Jippie rekord!

Jag vet att det finns de som har bloggar som har flera tiotusen-tals läsare och besökare varje dag, men jag? Jag nöjer mig med det lilla. Idag har jag haft 20 unika och 35 visningar, det är mitt rekord. Undrar varför en bloggär så intressant egentligen? Jag kollar ofta runt själv och man fastnar altid för något, men jag tror väl att det är charmen att komma bort lite. (man blir ju helt beroende) Att få läsa och få en inblick andras vardag om ens egen någon dag inte är mer än en regning söndag. men visst kan man få inspiration också, med kläder, smink och allt som hör till. Eller så kan bli imponerad eller irriterad på fjortisar som tror att de äger världen.

Så GO alla bloggare!

413692-15


Kommentarer
Postat av: Hannah

Min mest älskade vän av alla, ja jag fick ditt och det är klart att det finns någon i göteborg. Jag vet en tjej som läser i Borås som jag vill vara med mest av allt ;) Det är bara alla de där andra, som är mina vänner här. De kommenterar om baddräkten men inte om att jag vill bli bibliotekarie. Jag blir ställd av det. Men så länge jag har dig så är jag inte ledsen :) Puss love

2008-02-06 @ 23:23:48
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0