Jagad i dröm

Idag är det underbart att gå upp ur sängen , solen skiner VÅRSOL, det blir iallafall jag en massa glad av! Så idag blir det en runda på stan efter en bok som jag kan ha imorgon då jag ska åka ner till min bästaste i Kristianstad. Ska nämnligen tillbringa 6 timma på ett tåg denna helg, då kan det behövas en bok, måste dock fulla min mp3 med massa bra låtar med, men har inga på lager:( Men allt löser sig såklart!

Inatt hade jag en dröm, där jag var jagad genom en hel dröm, av något monsters liknande. Kan bero på at Vi började kolla på Alien vs. Preditor 2 igår, men den var så kass att den blev avstängd efter bara tio minuter. Men är det inte så att det betyder något speciellt att bli jagad?


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0