Jag trodde Charlie var lite unikt...

...fast nu var det ju tio år sedan vi döpte vår ena hund till just Charlie. För på sistone så har flera hundar dykt upp med just detta namn och för någon dag sedan i Metro så såg jag en topplista på just hundnamn på hanar och Charlie låg på femte plats. Så jag säger att Charlie är unik, min lilla bebis.

Ikväll vankas det slapphet, våfflor med extra sylt och socker, känns bättre än godis iallafall, något jag annars missbrukar. Ska bli mys mys, ska se på Criminal Minds, men de senaste avsnitten har bara varit repriser, kom med nya avsnitt!

Det blir även av att jag ska åka till min "puss love" vän, det längtar jag redan efter :D

Have a nice evening!

Kommentarer
Postat av: Hannah

ÅÅåh jag missade det igår, det är så dumt att det går så mycket bra program på fredagar fast samtidigt är det skitbra de gånger man inte gör nåt på fredagar. Jaaa det ska bli så härligt, jag längtar med! (= puss love

2008-02-02 @ 12:16:30
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0