Ingen ork alls

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva för tillfället, för bättre ett inlägg än inget eller hur? Jag måste verkligen gå in i duschen nu, men orkar inte. Jag hade tänkt att gå ner till stan med men det är typ storm här i Göteborg så det är inte heller så lockande.  Detta är ingen dag med dåligt humör, jag bara har inggen ork till något, lite pengar har jag också, så jag vet inte om jag kan åka till min kompis i helgen vilket verkligen suger! Jag lägger så otroligt höga summor till tågbiljetter, så att jag delvis kan läsa min kurs i Borås och så blir det ju fram och tillbaka. Det är i och för sig värt det, men att knappt ha råd att åka till min kompis? Nu ska jag iallafall börja jobba två dar i veckan istället för en, så då kommer jag få mycket mer pengar över...Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men kan du inte ta studielån då? Måste du la kunna ta lite i alla fall. Det är rätt många som tycker det verkar onödigt, men personligen så gör jag hellre det än går och tänker på pengar hela tiden. Nu vet jag ju inte vilken kompis du pratar om men om det är mig det gäller så kan jag värsta billighetsfärden hit och jag kan betala hälften! :D pusslove

2008-02-01 @ 13:26:15
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0