I Love ECO

Idag har jag jobbat och det har varit en allmänt trevlig dag. Jag har soterat sexkantsnycklar i påsar och faktiskt tryckt den  allra första dam t-shirten till ett företag. Fatta sjukt?! Inte en dam t-shirt på ett och ett halvt år! Undrar hur deras, alla de företagen jag trycker till, tjejer går klädda på jobbet, inge kul att tvingas ha på sig opassbara killkläder jue.

Jag har också köpt min skinnjacka...

413692-23

...ser basic ut men det var så jag ville ha den och dessutom är den lite längre så man slipper frysa om magen.
Köpt på Veroo Moda.

Här har vi en annan bild på dagens outfit...

413692-25

Linne från H.M
Munkjacke-aktig-tröja från H.M
Och även öronhängen från H.M
Byxorna är från Vero Moda

..ursäkta suddigheten men har inte riktigt fått in det dära med självutlösare på mig själv.

Och till sist vill jag bara visa Maxi nya miljövänliga påsar....

413692-24

...Go ECO!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Najs jacka och vad bra att den är lite längre! det är sånt som är så störigt annars. Och fin munkjackegrej sak! och kassen är ju supersmart, men är det inte svindyr då? puss love

2008-02-12 @ 20:04:51
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0