Hjärtans Dag

Alla hjärtans dag idag. Tycker inte man behöver överösa och känna panik över presenter och sånt, för en mysig kväll bara ni två räcker, väldigt långt.  Vissa tycker säkert att alla hjärtans dag är deras nr 1-hat-dag och jag hatade den väl inte men det var inte lika kul innan när man var singel, vissa tycker säkert också att alla hjärtans dag är någon slags dag när man ska uppskatta andra lite extra och så har vi dem som tycker att dagen inte är så speciell för att man ska uppskatta sina närmaste hela året. Jag vet väl inte riktigt vad jag tycker, visst är det kul att mysa till det lite extra, men man ska nog inte förstora dagen för mycket, det finns ju faktiskt 364 dagar till på året. Haha, vad mycket blaha-snack det bliev nu, men men...Jag har iallafall ägnat dagen till att inhandla det sista till vår mys-middag ikväll och jag har dessutom bakat banankaka. Så menyn ikväll består av:
Huvudrätt:
*Rotfrukts gratäng med kyckling och sallad
Efterätt:
*Banankaka men mango och passionsås

413692-26

Ha en hjärtans dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Mmm vad gott det låter! Vi har så mycket att plugga här så vi har typ bara bytt presenter och nu sitter jag och skriver igen :/ but a womans gotta do what a womans gotta do. hoppas ni får en ûbermysig kväll bejbi! tack för att du finns med sötnos! :) Puss love

2008-02-14 @ 16:42:31
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0