Hipp Hurra for me!

UPDATE:
Lägg märkte till att det står "Grattis Emelie på Myndighetsdagen" på kuveret. Frågade vad farfar menade med det, så sa han att nu har de sänkt till ålderna 18, men ungefär runt 1920 då var det vid 21 års ålder som man blev myndig. Försökte komma på andra saker man nu får gör som man inte fick vid 20 års ålder, det var någon som då sa att nu får jag köpa och dricka alkohol i USA, yippie, har jag ju alltid velat göra, nu slipper jag längta;)

Idag är jag ett födelsedagsbarn, en mycket glad sådan :D Morgonen började med uppvakting av familjen och sedan var det bara iväg och arbeta.  Dagen har varit ganska seg, men många har gratulerat och vi fick semlor av företaget på fikan, så det var nice. Nu ikväll så har det blivit lite mer uppvaktning av farfar och mina systras pojkvänner, Väldans trevligt. Hannahs grattis sång tolv i natt, var också trevlig, även om jag vaknade och var totalt förrvirrad. Så jag tackar ännu en gång för den, men även alla snälla ord på din blogg. Imorgon så åker jag till GBG och sedan vidare till Borås, för tredje kurs tillfället, imorgon ska nog lektionen handla om retuschering, ska bli massa intressant.


413692-14

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hipp hipp hurra för diiig! Puss love

2008-02-05 @ 21:35:41
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0