Dålig andedräkt, inte kul

Sådär ja, nu var man klar med sina insändningsuppgifter i Photoshop, som hade deadline på måndag. Det är egentligen helt otroligt vad man kan återställa gamla fotografier eller om man vill förbättra dem eller till och med laga skador, man behöver ju inte alltid göra personer snyggare och ta bort skavanker och dylikt utan Photoshop har många användnings områden som är bättre.

Drömde inatt om att jag blev undersökt och de kom fram till att jag hade dålig andedräkt och att jag skulle börja använda den här SB12 som visas så mycket på tv. Sen när jag gick upp och satte på radion, då är andedräkten värsta ämnet och satte på radion nu med och då snackar de om andedräkt där med, men detta var ett annat program...skumt!

Idag ska jag och pojkvännen iallafall lämna storstaden för att återvända hem till småstäderna. och vad som händer i helgen har jga ingen aning om än, vi får väla se.


Kommentarer
Postat av: Lou

Vad händer ikväll? :D

2008-02-29 @ 13:34:50
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Emelie

Vet inte vad som händer ikväll :)

2008-02-29 @ 13:57:29
URL: http://emelicarolin.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0