Är du 25?

Idag har jag jobbat massa, så dagen har flytit på bra och imorgon är det min födelsedag! :D Jag är inte som ett barn dagen innan julafton precis, den exalteringen dog för några år sedan tyvärr, men mysa och njuta lite extra ska jag verkligen göra. Man fyller ju faktiskt endast år en gång om året och varför inte utnyttja sin egna dag då liksom? En kille på mitt jobb gissade min ålder till 25, vilket var ganska kul i och med att alla typ tror att jag fortfarande är 17, men 25 vill jag inte riktigt bli än faktiskt, 21 blir en jättebra ålder. Du är fortfarande såpass ung att folk kan avundas dig, men ändå en liten bit äldre. Så jag ser fram imot min dag och att farfar kommer på besök på kvällen.

Ha det people

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahah sånt är så kul! När folk tror att man är äldre än vad man är :D Och detta året ska jag komma ihåg faktiskt! JAG VET ATT DU FYLLER ÅR IMORGON TJAAAALALALAAAA! :D OCh jag har vetat det massa länge med faktiskt. Ett helt år to be precis. Puss love

2008-02-04 @ 18:05:36
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0