A lot like love

Sitter och kollar på A lot like love på kanal 5, en helt okej film faktiskt, det är ju självklart en kärleksfilm där två människor möter varandra vid olika tidpukter i livet och det är som ämnat att det ska vara dem. Sött va? Klart det är, det är ju på flm...Jag var lite gubblig innan, men det känns bättre nu och dessutom har jag pratat av mig, jag är nog bara inne i en fas där jag ransakar mig själv och det är väl tvunget det med, att göra det ibland, annars kommer man nog inte vidare i livet som person. Men det är inte alltid lätt att ransaka, men som sagt det kan vara nyttigt.

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen och glo klart på den sockersöta filmen, natti!


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0