09.08

Idag är jag uppe tidigt, jag ska med tåget 11.56, men jag måste vara lite tjejig och låta mitt hår torka och då måste man gå upp såhär mitt i natten. Min natt i övrigt har bestått av konstiga och känslomässiga drömmar. I en så gjorde jag slut med min älskling och blev ihop med en annan, men vi var ändå kompisar och umgicks allihopa. Efter bara ett litet tag så ångrar jag mig, blir jätte ledsen och börjar tänka på att att jag vill ha honom tillbaka och hur tråkigt livet faktiskt skulle blir utan honom. Sedan vaknar jag och då är min kudde helt blöt av drömska tårar och dessutom kommer massa känslor från drömmen så jag börja gråta lite mer i vaket tillstånd. Jag är så glad att det bara var en dröm och därför ska jag nog mysa extra med honom senare, när jag kommit till Göteborg :D

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0