1 Dec 07:12

Uh, tidigt jue! Men a womans gotta do what a woman gotta do. ! DECEMBER idag, helt otroligt Jag brukar ju gå upp ganska tidigt så man kanske skulle följa julkalendern, men vilken tid går den? Mysigt med julmånad, men den går ju över så snabbt, så jag ska bara njuta så mycket jag kan.

Veckans att göra:

  • Måndag (idag): Ha två föreläsningar och få information om projektarbete
  • Tisdag: Hanledningsmöte, labben måste bli färdig
  • Onsdag: Deadline för labben och arbeta på projektarbete(rna)
  • Torsdag: Mera plugg på arbeterna
  • Fredag: Lite ledig?
  • Lördag: Inflyttningsfest (har absolut ingen lust för tillfället)
  • Söndag: Sova
Jag tror att min vecka kommer utmynna sig så här iallafall.


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0