10 Dec 08:12

Klockan är snart åtta och jag vet inte riktigt vad jag är på för humör, skolan och möte gäller idag och jag tor det kommer gå bra, för vi har ju faktiskt fina grafer att visa upp. (Men om de det minsta rätt, det har jag ingen aning om, men "vi" har ialafall ghort någonting). Kanske hinner jag med lite ärenden i stan med...

Imorgon ska jag åka till Göteborg och på fredag är det parteeyy. Men sen blir det konstant plugg, har arbeten att göra och tenta nästa fredag. Känns som att jag har mycket som ska göras, kanske tycker ni att jag klagar,  jag tycker det är otroligt kul, bara lite stressigt. Jag får inte så mycket tid som jag hade velat ha över, jag träffar älsklingen typ varannan vecka och min bästaste vän hör jag sällan av mig till, men jag tänker väldigt ofta på dig. Vet du att det var typ ett år sedan vi blev vänner igen, tiden går fort....älskar dig vännen min!



Jag och Hannah på balen


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja jag vet, det är samma här! Jag tänker på dig en massa men tiden räcker ju knappt till allt annat man gör, men det räcker med att veta att du tänker på mig med :) Vi kan ju höras mer mot jul, då borde vi ju båda vara hemma. Vi kanske till och med kan ses en sväng? Jag åker nog tillbaka den 26e decemeber, har jobb igen den 27e.. Och du, jag vill göra en tatuering snart! Känner lusten smyga sig på :) Älskar dig massa med! Guuud vad jag hade kul på den balen!!! Puss lvoe

2008-12-10 @ 09:49:33

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0