Ny mobil..

Förstå att det snart är jul och julafton, det känns lite sjukt faktiskt, att ett helt år, att jag pluggat en närtill hel termin och att tiden har gått så snabbt. Jag har kommit in på den utbildningen jag ville, jag har flyttat hemmifrån, jag har fått nya fina kompisar/ grannar...ja det är mycket.

Är det någon föresten som har sett "Musikhjälpen" på svt2? Det är personer från P3, bl a Kitty, som är intängda i ett hus och sänder radio och samlar in pengar till rädda barnen (tror jag det var). Rätt kul tanke faktiskt.

Idag ska det plugga, plugga och pluggas. Jag känner lite hur paniken smyger sig in, det är så otroligt mycket att göra samtidigt...Vad jag längtar tills lördag, då är iallafall tentan avklarad och visst har man fortfarande plugg att tänka på men tentan är över. Jag längtar föresten till torsdag eller kanske fredag med..ska nämnligen förlänga mitt abonemang då och få en ny telefon weeiii, en sån här:



En Samsung touchwiz, längtar...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ohh den vart fin, jag har med kollat på nya mobiler (eller snarare har fredrik det och hittat en LG Ku990 som är såååååå fin!) har med kollat på den samsungen men den är ju lite fisrosa som det heter i min familj. jag vill ha knaaaallrosA! ;D ha en bra dag love 1puss love

2008-12-16 @ 11:39:47
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0