Stjärnor

Idag har det pluggats i skolan, lite mindre effektivt än igår men det kommer att hjälpa till tentan..så nu sitter jag här och har inte öppnat boken än, känns lite som att man kan det man kan nu, får ju inte bli system overload eller hur..Imorse var jag också och hämtade min mobil, weeii den är såå fin, visst kanske onödigt med touchskäm, men jag hoppas vi kommer komma bra överrens.

Skrev i ett tidgare inlägg att min julstjärnor börja dö, men jag ska inte ge mig alltså...just look..


Men jag ska kämpa, dock ska jag åka hem över jul..någon som vill ta hand om två-nästan-nära-döden julstjärnor?

Kommentarer
Postat av: Malin

haha vad fint :)

2008-12-18 @ 22:14:37
URL: http://selmalin.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0