Jag är trött på datumsrubriker...

Med request från Hannah så ska jag lägga upp mer bilder här på bloggen och kanske t o m använda min "bloggdator" mera. Jag har aldrig varit så förtjust att lägga upp bilder på facebook, men jag ska bli bättre här. Här är lite bilder från föregående helgs festerier..








Vad har jag annars hittat på idag..nää, jag har varit hemma, haft otäcka illamående-attacker, försökt pluggat, har pluggat och mer än så har det inte varit. Nu ska jag äta något och nog ta en liten paus från datorn..BYE!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahah du ser ut att ha en massa kul på dina fester, vad söt du är! Den bilden med hjärtkudden är ju helt underbar. Du är så fin! puss love :)

2008-12-16 @ 02:37:06
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0