Dec 9 10:30

Ganska nyvaken, idag ska det pluggas, det är ju tenta nästa vecka får hoppas på att den går bra, har ite så stor koll på boken, men försöka får man...Kollade just antagnings statisktiken til kurserna i vår, jag är reserv 70! Vad är det liksom, jag kan inte förstå att en Illustrator-kurs kan vara så populär. Har sökt den innan och då blev jag reserv 90...Men om 39 st har sökt den som första hand (det har jag gjort) och det är 180 totalt som sökt, hur kan jag avra reserv 70 då?!! Helt ologiskt, hade ju varit kul att läsa den, men jag dör ju inte av att inte plugga extra en kväll i veckan, men det hade varit kul...men vem vet 70 st kanske får för sig att göra annat :)

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0