11 Dec 08:53 Snööö

uhh, idag är jag lite grinig känner jag, kan bero Mycket på min magvärk...Hatar att ha ont, okej jag har inte haft ont flera gånger nu, men why just  nu? Julfest och allt imon, men jag ska inte vika denna gången, några öl och värken är bortglömd. Ska ner till skolan snart, sen ska jag till systemet, fixa en julklapp, gå hem och sen ta bussen till mn finaste.

Vet ni, det är snö ute..gillar snö och kyla (om man har mycket kläder på sig) och så får man sånna där söta rosiga konder, I like! Snart jul, det är massa mysigt, men det är alltid lika tråkigt när den är över...När jag avr lite så grät jag alltid på julaftonen, för jag var så glad och jag var så ledsen att det var ett helt år till nästa,,,

Do they know it's christmas




Kommentarer
Postat av: Hannah

Rosiga kinder på söta pojkar är det vackraste jag veeeet! puss love :)

2008-12-11 @ 10:28:38

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0