Frukost?

Sitter här i lägenheten och har precis ätit frukost, förstår inte hur vissa inte kan äta frukost på morgonen...i och för sig ska man ju inte äta det om man mår dålgt av det....men jag Älskar iallafall frukost! Idag bär äventyret av till Göteborg,ska bli massa mys, men det blr inte förrens i eftermiddag så jag har några återstående timmar kvar att sysselsätta mig.

Igår fick jag en släng av "jag-är-alldeles-ensam-i-en-stad-som-jag-verklgen-inte-känner" så jag var lite ledsen och lite längtig efter sällskap. Men jag antar att det är en fas du får gå igenom när du flyttar hemfrån för första gången. Skälet till att jag känner mig extra ensam är att hemma hade jag alltid två underbara hundar som alltid svansade runt benen på en, men de är inte här....Men snart flyttar det in en tjej här i samma byggnad som jag som jag har fått lite kontakt med, hon känner inte heller till staden och ska också börja studera vid högskolan, så det ska bli jättekul kanske vi kan äventyra tillsammans här i stora stora Borås.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åt inte frukost innan men har börjat göra det och såå mycket bättre jag har mått av det.. det är ju hemskt att vara hungrig i flera timmar innan man får något i sig!



Vad roligt med Göteborg förresten :) Ska dit imorgon o på söndag, hehe.. ska du göra något speciellt där?



Äventyra tillsammans? Du menar irra bort oss helt? haha :) nej men det ska bli roligt!



Ha en bra dag!

2008-08-08 @ 13:12:55
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh gumman, ja så är det alltid. förvisso att jag flyttade in i en korridor det första jag gjorde och då fanns det liksom ingen tid att vara ledsen på, men du ska se att när skolan börjar så kommer det vara fullt ös medvetslös! och du och den dära tjejen kommer säkerligen göra borås farligt ;D Ha det så bra ikväll och hälsa mr O, puss love!

2008-08-08 @ 16:37:15
URL: http://hannahelais.blogg.se/
Postat av: Malin

Helt nytt blir det inte, har ju vart där ett par gånger men det klart att det ska bli intressant, hehe! ;P



Jaha, okej, vad mysigt =)

2008-08-08 @ 21:13:40
URL: http://selmalin.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0