Lite opepp

Har precis kommit hem, slutade12 och vad jag har gjort fram tills nu vet jag inte riktigt, timmarna bara gick. Har bara runt vandrat lite i stan,,,Vad har gjorts övrigt idag då? Vi hade kursintroduktion idag, där vi gick igenom kursens mål osv. ganska intressant, men lite mycket att ta in på en gång tyckte jag, kommer ju glömma minst hälften. Lite jobbigt är det när läraren använder en massa begrepp som man inte vet vad de betyder än och i och med att vi inte förstår dem så verkar allt rättså komplicerat, men man lär ju sig efter hand.

Visste ni att den första datorn (ENIAC tror jag den hette) var så stor som 200kvm? Rättså otroligt om man börjar tänka efter hur mycket handdatorer liksom mobiler det finns.

Känner mig lite opepp, vet inte varför, får väl hoppas det går över...

Imon så börjar jag iallafall klockan 13 och senare på kvällen är det poolparty, det ska bli jättekul, är lite så för att visa mig i bikini men men det blir säkert bra.

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0