Ny frisyr?

Jag måste klippa mig! Jag vill längst inne spara till långt, det har jag velat i flera år, men det har alltid slutat med att jag har klippt av det...Mitt hår är nämnligen inte så lätt hanterat, det blir tjockt snabbt, de vrider och vänder, böjer och lockar sig lite som det vill. Men missförstå mig inte jag gillar att ha självfall och skulle gärna vilja ha mer, men det bli så lätt jobbigt att ha långt hår med mitt hår. Jag gillade att ha längre hår men det var bara det att en dag var det skitsnyggt och ena dan var det katasrof...så för några månader sedan klippte jag faktiskt av en sisådär 15cm, en kort bob-aktig frisyr. Det var jätteskönt (dock lite för obehagligt kort i nacken, men det växte ganska snabbt), om jag säger så , jag blev mindre beroende av mitt hår och jag hade tid för annat. Nu känns det som det är dags igen. Inte för att det är speciellt långt men det känns slitet, så mina tankar går i hur jag ska klippa mig. Jag har nog kommit fram till att jag vill behålla det som det är men att det blir lite mer uppklippt och någon cm kortare.

Bilden kommer från:http://www.frilla.se/?level=picture&id=125

Såhär typ, kort men inte alls för kort...får fundra lite mer...

CiaO

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0