Tekniken måste gå framåt

Idag har det inte hänt mycket alls, det mest spännande var väl att jag idag åt min allra första mjukglass:D annars nada typ. Är ganska seg och det var jag igår med, men jag tror det är motionen som jag är så ovan vid faktiskt, men det är bara på det, eller hur?
 
Idag var egentligen sista anmälnings dagen till högskolan, men den blev nu förlängd till fredag. Detta pågrund av att det är så många som skickar in samtidigt och det blir strul. Tänk om deras server bara väljer att lägga ner, det skulle vara allt annat än kul. Som blivande IT-människa så kanske man inte ska säga så här, för någon dag i framtiden så kanske det är jag som designar systemen, men ibland så känns det ändå lite läskigt att lita på all teknik som bara tar över och bevarar viktig, oviktig och kanske till och med våra minnen, bara så där *pang* *poff*, så litar vi på allt. Men man måste ju också, såklart, tänka framåt, tekniken finns ju faktiskt för att vi ska kunna få en bekvämare vardag, så man ska inte klaga allt för mycket.

Blir inte ett mer intressant inlägg idag, tyvärr vänner!

Kommentarer
Postat av: Hannah

hej gumman, ja du får helt enkelt se till så att allt fixar sig när du blir färdigutbildad! du kanske ska bli datatekniker :D nu ska jag kämpa vidare med min exa >_

2008-04-15 @ 21:16:25
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0