På andra sidan Venus

Är svullen i halsen, det gör ont, det är så fruktansvärt synd om mig...nej, det är det väl egentligen inte, säkert "bara" allergin från helvetet som har fått för sig att attackera halsen, dumma den! Så idag är jag hemma från jobbet, tyckte det var lika bra, men ska nog gå imorgon iallafall, för är det allergin så kan jag likaväl jobba och var hemma istället när allergin får för sig att attackera ögonen och jag ser ut som en ailien med bölder. Positiv idag va?

Sov till kvart över tolv idag, det är inte vanligt ska jag säga, så jag har säkert något i kroppen iallafall. Så idag ska jag inte göra något av graden anträngning utan bara läsa min bok som jag verkligen kommit in i nu, "På andra sidan Venus" heter den och kritiker har jämfört den som en svensk "Djävulen bär prada". Jag vill ju sååå gärna bli en bokmal för det är ju rätt mysigt och avkopplande med läsning imellanåt, men jag har ju en tendens att tröttna så snabbt, men jag ska försöka att allt mer uppskatta böcker. Det är ju faktiskt ett nöje som inte kostar så mycket och det kan ju vara en fördel för mig:D

image78


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Åh gud vilken sovmorgon!

2008-04-21 @ 13:28:54
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Annelie

hade också svårt att komma in i den boken, men det är ganska rolig iaf :)

2008-04-21 @ 13:41:17
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0