Oh Laura

Att jag har haft skumma drömmar i natt alltså eller det har jag faktiskt haft flera dagar i rad, igår grät jag så mycket i min dröm, där pappa fick en hjärtinfarkt, så när jag vaknade så var mina ögon så tårfyllda att jag bara fortsatte lipa men utan den hemska känslan jag hade i drömmen. Tänk om man hade kunnat spela in sina drömmar, det hade varit coolt eller så vill man faktikst kanske inte ens veta vad som försegår inne i ens hjärna på natten. För det är ju faktiskt till drömmarna vi flyr när allt annat är jobbigt, så jag tror vi ska låta dem vara.

Har precis hittat ett underbart band "Oh Laura", väldigt sköna låtar! Har inte hört så många men jag köper nog deras album iallafall:D De har bland annat gjort den kända låten, som alla vet vilken den är, "release me". Skälet till att jag upptäckte henne var faktiskt när jag och min pappa satt och kollade på Så ska det låta och hon vad med i ett av lagen och vi bara föll för hennes speciella röst.

image77

Nu måste iallafall Emelie återigen göra sig redo för att åka till Göteborg. Jag och min älskling har nämnligen två år på lördag:D Vad vi ska hitta på vet jag inte, antar att ingen av oss har pengar så det blir nog bara mys, men vem nekar det liksom?

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0