Ogillar sliskiga killar som försöker stöta på en!

Har magkatarr, var faktiskt längesedan jag hade det nu. För de som känner mig kan intyga att jag nästan alltid har ont i magen, antingen är det magkatarr eller "förvärk" eller sån där värk som bara vi tjejer har. (är kanske barnsligt att inte nämna de "verkliga" namnen till det onda, men jag gillar bara inte de orden...och det är min blogg så därför väljer jag att utesluta dem från detta inlägget). Idag har det varit jobb iallfall och dagen har gått som hejsan. Den största händelsen idag var när en av mina kollegor (som det så fint heter) råkade hälla ut sin mat, när hon tog ut den ur mikron, på golvet i fikarummet. Hon böjde sig ner och skrapade upp maten och åt den sedan "ja, de städade väl ändå här precis"...väldigt nice...hade ALDRIG ätit den maten!

Halva helgen tillbringades hos Hannah i Kristianstad. Vi drack bubbelvin, snackade skit och gick massa ska ni veta. Det var väldigt trevligt, så mysigt att umgås, synd bara att du fick feber sen vännen, hoppas du mår bättre nu (men det vet jag nu ju, vi pratar ju i telefon nu i denna sekunden:D ) När jag var på stationen och väntade på tåget till Hässleholm, så kom en sliskig kille fram till mig och totalt råstötte på mig. Först blev jag helt chockad att någon gjorde så och sedan försökte jag bara bli av med honom. Han ville veta allt typ ålder, mitt namn, var jag skulle och var jag hade varit...sjukt sliskig var han och han var lika gammal som mig med. Men tillslut, efter många korta svar så sa han hejdå och gick, till min lättnad. Men jag kunde se hur han bara glodde hela resterande tiden tills tåget skulle gå, han skulle dessutom med samma tåg. Snygg var han inte heller...urk säger jag bara!

Nu så ska jag gå och äta pannkakor, ha en mysig kväll!


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0