Nya skor!!!

Idag har jag varit och köpt skor, pumps faktiskt, så i vår blir det klackar :D

     

Dessa goingar fick jag för 500 spänn...Jag gillar verligen skopunkten. Vissa har väl sina åsikter om denna affären men jag har aldrig haft problem med några skor därifrån, de har snarare blivit mina favoriter. Ta tre betala för två, äger lite faktiskt.

Igår kollade jag på en film som heter "The wedding date" med hon i Will & Grace (kommer inte på vad hon heter). En mysig film, en väldigt lättsedd film. Så har du ingenting att göra en regning dag så kolla på denna och bara mys...Jag förstår dock inte rikigt fantasin med låtvalen, de hade med tre Michael Bublé låtar, fantasilöst? Kankse men de passade bra in i filmen dock.

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0