I'm a brunette now

Ja, jag vet! Jag ändrar ofta och ständigt mitt hår och min hårfärg, dels för att jag tycker det är kul och dels för att jag tröttnar väldigt fort. Ska jag klippa mig, så kan jag likaväl färga håret också o och med att jag alltid har någonslags utväxt. Nu senast när jag gick till frisören så blev jag jätte nöjd med hela den långa biten hår som klipptes bort, men jag skulle inte ha gjort det ljusare. Jag har inte haft min naturliga hårfärg sedan, ungerfär, kanke trean i lågstadiet...och det är väldigt längesedan nu! Så jag ville ha det så naturligt som möjligt och det såg bra ut och utväxten syntes inte men jag tänkte att jag gör det lite ljusrare iallafall. Och det gjorde jag. Resultatet blev bra, men lite flammigt och inte förens igår så upptäckte jag att jag hade som ett (antagligen såg ingen annan det, men stör man sig själv på det så finns ingen återvändo) streck mellan min "utväxt" som hade färgats blond och mina mörkare toppar. Så nu är jag brunette igen, som många gånger förr :D Har Haft tidigare hår färger som orange/röd, röd, röd/lila, svart, mörkt och ljusbrunt...Ja, de är en del. Min vanliga hårfärg är nog askblond (råttfärgat) eller blont. Min farfar har en bild på mig från tvåan på lågstadiet hemma hos sig på väggen och där ser det blont ut, verkligen en jättefin färg om man hade kunnat ha den naturligt nu liksom, men jag ser det nog lite som försent...Men resultatet nu blev kanon, ja jag har väl missat några blonda peser i nacken men vem bryr sig? Faktiskt första gången jag tonar det själv...så jag blev faktikst nöjd!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0