Hej där!

En ny tisdag, nästan avklarad iallafall. I helgen var det fest, väldans trevligt att träffa lite nytt folk och man får hoppas att man får tillfälle att träffa de igen någon gång, annars var resten av helgen lugn, jag gillar slappe helger:D Idag har jag jobbat och slitit och till och med blivit fotograferad, men inte några modell bilder här inte...nej, det var till företagets hemsida som nu även jag får pryda...men nu kan man dock inte vara anonym länge ;)

Just för tillfället håller jag på att fixa en e-legitimation till mitt bank-kort men det går väl inte så snabbt som jag hoppats, den vill inte avsluta aktiveringen utan vill bara stanna på "påbörjad" grymt irriterande. Vill ju se hur mycket pengar jag får tillbaka, men jag får nog vänta lite till....


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0