Äventyr till Kristianstad

Idag ska jag ner till min finaste vän Hannah. Det ska drickas vin, snackas skit och kanske till och med ätas onyttighter:D ska bli väldigt trevligt iallafall. Så det blir det x2000 ner till hässleholm (ogillar x2000, men vad kan man inte stå ut med liksom) och sedan pågatåg till Kristianstad. Men resan tar iallafall inte 3 timmar som den tog förra gången så, det är jag glad över. Nu sitter jag iallafall och fyller min mp3 med massa skön musik, för vad hade man gjort utan en sån resepartner? Svårt att vara utan denne vän! LÄNGTAR!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Hannah

OOOOOH KOM HIT NUUUU! JAG LÄNGTAR SOM ATTSINGENS! Bajs att jag måste gå och skriva resten av mitt prov nu >_

2008-04-05 @ 13:26:17
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0